Helly Hansen

Helly Hansen forlenger sponsoravtalen

Helly Hansen, foreningens samrabeidspartner i 50 år, har nylig signert en forlenget sponsoravtale for ytterligere to år, og fortsetter dermed som en av foreningen hovedsponsorer frem til 2017. Dette er en bekreftelse på at foreningens sponsorer verdsetter det arbeidet som legges ned i å utvikle en moderne seilforening med et stort aktivitetsnivå. Avtalen innebærer Helly Hansen produkter til premiering og videre salg innenfor klubben. Som gjenytelse får Helly Hansen profilering på Moss Seilforenings anlegg, team-seilere og regattaer.

Som en del av et utvidet samarbeid gir Helly Hansen medlemmene en eksklusiv rabatt gjennom sin webshop. Ved å bruke en handlekode får medlemmene 20% rabatt på alt av seiltøy. Koden vil sendes ut direkte til medlemmene og kan brukes flere ganger. Koden legges inn på handlekurvsiden og bestillingen blir automatisk rabattert. Rabatten er eksklusiv for Moss Seilforenings medlemmer og må ikke distribueres videre.

Du er her: