Informasjon - Moss Seilforening

hovedmedlemmer,
familiemedlemmer og
eiere av båtplasser
settes enten opp på oppslagstavlen, eller legges ut på hjemmesiden, eller sendes ut på epost eller pr. brev.
Dersom du ikke mottar informasjon eller mener at våre kontaktdata er feil
kan du kontakte havnesjefen (se her).

Sommerskolen 2017

Hei,

Moss Seilforening har de siste årene hatt en god tilvekst av nye unge seilere. Nyrekruttering av barn har de siste årene i stor grad kommet fra en godt drevet Sommerskole hvor barna er på Søly en uke av sommerferien og opplever seiling, bading, øyturer og seilopplæring i sikre former. Etter sommerferien har vi startet nybegynnerkurs med deltagerne fra Sommerskolen og skapt ”seilere” av disse før høstferien.

En levende godt drevet klubb er totalt avhengig av nyrekruttering. Med barn følger foreldre – og klubben trenger all den frivillighet vi kan rekruttere inn.

Sommerskolen 2017 arrangeres over 4 uker i skolens sommerferie (to første og to siste ukene av skoleferien). Vi oppfordrer alle medlemmer av Moss Seilforening til å markedsføre sommerskolen og høstens nybegynnerkurs. Nabobarn, barn, barnebarn, nieser og nevøer – oppfordr de alle til å ta del i aktiviteten vi alle som medlemmer av Moss Seilforening brenner for!

Nettside: http://moss-seilforening.no/joller/sesongen/aktiviteter/604-sommerseilskolen-2017

Mer info og påmelding til Sommerskolen: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2675

Påmelding til høstens nybegynnerkurs: http://moss-seilforening.no/joller/sesongen/pamelding-til-seilkurs

FevaBadeglede