J70 son

J/70

Seiling for alle:

Bli med og seil J/70! Moss- og Soon Seiforening har gått sammen om å kjøpe tre helt nye båter. Vi seiler hver mandag etter «drop in» prinsippet. Prisen er omtrent som på treningssentre.

J/70 seilingen er organisert i flere nivåer. Som medlem kan du være med på organisert seiling hver mandag fra april, gjennom sommeren inkludert juli, til oktober. På disse dagene kommer du til ferdig riggede båter, og ferdig opplegg organisert av ligalederen. Det kreves ingen forhåndskunnskaper, og du trenger ikke forplikte deg til å møte. Det er plass til 12 seilere samtidig - er vi fler rullerer vi på å seile og å arrangere fra følgebåt.

Vi seiler korte regattaer (10-15 min) etter mønster fra Seiisportsligaen. Dette gir masse morsom seiling, mye action, og er super sosialt! I tillegg oppfordrer vi medlemmene av gruppen til  danne egne lag og trene på andre dager, eller til rett og slett seile seg en tur på fjorden. Som medlem booker du båtene uten ekstra kostnad.

Meld deg på her (Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.)

Du er her: J/70 Seiling for alle: