Trenere

TRENERE JOLLEGRUPPA VÅRSESONG 2019:

OPTIMIST VIDEREGÅENDE GRUPPA: ( c-gruppa)

Olav Bakke: Har seilt optimist og Laser på høyt nivå. Vært med i 2 VM i laser og har blitt nr 2 sammenlagt i NCen i laser 4.7.                                                                      Tlf: 90 78 81 54. Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Eirik Bakke: Seilt optimist og Laser på høyt nivå                                                         Tlf: 94844044. Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

OPTIMIST REGATTA/ NC GRUPPA: ( a og b- gruppa)

Sjur Sannerud: Tidligere seilt optimist, laser og europajolle på internasjonalt nivå.  Norsk og dansk mester i Europajolle. Flere års erfaring som seiltrener. Tlf: 900 46 238. Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

RS FEVA:

Per Christian Bordal:  Per Christian er generalsekretær i  Norges Seilforbund og har over 30 års erfaring som jolle- og kjølbåt seiler. Han er utdannet ved Norges Idrettshøgskole.

Kontaktinfo: mobil: 481 33 885
mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Simen Syrrist:  Han har mange års erfaring som jolle- og kjølbåt seiler. Seilt på høyt nivå i optimist, laser og europajolle.

Tlf: 408 58 540.

29ER:

Espen Guttormsen : Espen er for tiden landslagstrener for OL håpet i Finnjolle , Anders Pedersen, når han ikke er trener for vår 29er gruppe  Han har en lang fartstid som både jolle og kjølbåtseiler, har vært både generalsekretær og sportssjef i Norges seilforbund.

Andreas Dyhr Pettersen: Andreas har blant annet en bronse fra Nordisk mesterskap og flere topp 10 plasseringer i Norgescup i optimist. Han har seilt 29er, og er en aktiv kiter.
Kontaktinfo: mobil: 948 66 044
Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Du er her: Joller informasjon trenere Trenere