Seilskolen 2013 - Sommerskolen

Aktivitetstilbud for barn og unge i mosseregionen
Moss Seilforening arrangerer den populære seilskolen i ukene 27 og 32.

Tilbudet er åpent for svømmedyktiige barn og unge i alderen 7-14 år. Målet med seilskolen er at barna skal lære litt om seiling og det å oppholde seg ved sjøen. Seilskolen er også inkludert i Ferieklubbtilbudet til Moss Kommune.

Vi leker, har det gøy, lærer å seile optimist jolle eller RS Feva, kjører motorbåt, lærer sjø- og badevett, griller og fisker krabber. Alle er velkomne enten man har seilerfaring fra før eller ikke.

Begge kursene holder på fra kl.10 til kl.15, men det vil for de som ønsker være aktiviteter, trening og moro fra 0730 til 1630. Da serverer vi frokost før treningen starter. NB! Barna må kunne svømme, og svømmevest er obligatorisk når vi er ved sjøen, så dette må med i bagen sammen med lunsjmatpakke, badetøy, regntøy, og skift - uansett vær. Solkrem er også smart!

For å sikre at man får plass kan man melde seg på direkte til seilforeningen innen 20. juni.

Pris normal tid (10:00-15:00) er 1800 kr. (Uten frokost)
Pris utvidet tid (07:30-16:30) er 2200 kr. (Frokost inngår i prisen)

For påmelding, ta kontakt med: Wenche Rodal +47 926 00 234
epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding på epost:  send en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. med informasjon om:

Navn:
Alder:
Adresse:
Uke 27 / 32:
Vanlig / utvidet tid:
Kontaktperson:
Telefonnummer:
Anmerkninger:
Erfaring:
Ønsket båttype:
  (RS feva / optimist)

Moss seilforening ønsker svømmedyktige barn og unge velkommen til lek, vannsport og seiling under sommerens seilskole i uke 27 og 32. Det blir bading, grilling og lek på land, med mulighet for å seile optimist eller RS Feva.

Det er ikke noe krav om seilerfaring fra tidligere, men barna må kunne svømme og svømmevest er obligatorisk når vi er ved sjøen. Bagen skal innehold lunsjmatpakke, badetøy, regntøy, solkrem og skift - uansett vær.

I år er Wenche Rodal og Eline Snerlebakken ansvarlige for seilskolen, sammen med et lag av dyktige trenere.

Pris normal tid (10:00-15:00) er 1800 kr. (Uten frokost) Pris utvidet tid (07:30-16:30) er 2200 kr. (Frokost inngår i prisen)

Påmelding gjøres til: Wenche Rodal, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. (926 00 234), eller Eline Snerlebakken, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. (913 75 487)

For de som bor i Moss, Rygge eller Våler anbefales påmelding gjennom Ferieklubben.

Du er her: Joller sesongen Seilskolen - Sommerskolen Seilskolen 2013 - Sommerskolen