Moss Seilforening vant Seilsportsligaen

Moss Seilforening vant 1. divisjon hele tre poeng foran Åsgårdstrand, og er årets beste foreningslag. Dermed er vi også kvalifisert til European Sailing League i 2018, hvor vinnerne fra alle europeiske land møtes gjennom to kvalifiseringsrunder med finale i Italia i September.

Ligaseiling Moss og Soon - Åpner for 10 nye medlemmer til å seile J/70

Invitasjon: Vi åpner 10 nye plasser nå. Førstemann til mølla! Ligaseiling med J/70 er en farsott ifølge Moss Avis? Tja. Kanskje det? Det er ihvertfall knallgøy! Det er med unge og gamle, nybegynnere, norgesmestre og OL-seilere. Du kan bli med for bare 5.900 i året (kan regnes fra nå til juli neste år, eller 3.900 for resten av året. Billigere enn vinteropplag for en hvilken som helst båt.

Send melding eller mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. for mer info!

Mer informasjon på Facebook

3 splitter nye J/70 til Søly

"En fornøyd nestleder i Moss Seilforening ønsker 3 splitter nye J/70 velkommen til Søly.

Traileren kom den lange veien rett fra verftet i Frankrike.

Moss seilforening vant første runde i 1. divisjon seilsportligaen.

Moss SF vant første runde av seilsportligaen 1. divisjon i Oslo!

Med god og solid seiling i alle race er vi veldig fornøyde med å vinne i de skiftende forholdene. Gøy at vi fra ytre Oslofjord slår lettvind seilerne fra Oslo med stil. Med første seier i boks blir det nytt lag i neste stevne i Sandefjord!

Seilsportligaen 2016 og Moss Seilforening

Seilsportligaen
Moss Seilforening har mange gode seilere som ønsker å delta på denne typen seiling for sesongen. I 2016 er det totalt 4 regatta helger som vi skal stille med lag i. KNS og Sandefjord før sommeren, og Stavanger og Bergen til høsten.

Infomøte J/70 Ligaseiling - Torsdag 3. mars 2016

Infomøte J/70 Ligaseiling

Gledelig melding til alle som vil være med å seil J/70: Årsmøtene i Moss og Soon Seilforening har begge gitt støtte til ligaprosjektet og intensjonen om å kjøpe 3 stk J/70. Sammen med den store interessen fra seilerne var det en forutsetning for å gå videre. Dermed har vi fornøyelsen av å invitere til informasjonsmøte:

Torsdag 3. mars kl. 20.00-22.00 i Soon Seilforenings klubbhus, Neptun.

Du er her: Joller sesongen Seilsportligaen