Seilsportligaen 2016 og Moss Seilforening

Seilsportligaen

Hei alle seilere! Noen er kanskje allerede i gang med seilsesongen mens vi andre venter på litt varmere vær.

I fjor startet NSF en nasjonal seilsportliga, med kvalifisering for klubbene for 2016. Interessen for denne typen seiling er stor, og det ble raskt etablert 2 ligaer. Dessverre nådde ikke Moss helt til topps, og må derfor stille i 2. Divisjon i år.

Moss Seilforening har mange gode seilere som ønsker å delta på denne typen seiling for sesongen. I 2016 er det totalt 4 regatta helger som vi skal stille med lag i. KNS og Sandefjord før sommeren, og Stavanger og Bergen til høsten. Til slutt vil de 2 beste lagene fra 2. Divisjon rykke opp til 1. Divisjon for 2017. Målet bør vel være at ett av de lagene er Moss Seilforening?

Har du et lag, eller er del av et lag som seiler for Moss, og har lyst til å stille for Moss Seilforening? Meld din interesse slik at vi kan få en oversikt over hvem som er aktuelle lag for enten 1 eller flere av delrundene. Husk at minst 1 av mannskapet må være under 22 år. Meld din interesse og eventuelt lag til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. så snart som mulig slik at vi kan begynne å planlegge. Informasjon om seilsportligaen finner du her: http://www.seilsportsliga.no/index.php/nb-no/

Mvh Hans-Christian Grande

Du er her: Joller sesongen Seilsportligaen Seilsportligaen 2016 og Moss Seilforening