Kurs: Dommer 2 eller arrangør 2 kurs

Felles kurs men med ulik fordypning

Sted:                                        Moss Seilforening, klubbhuset i Søly

Tidsplan for kurset:                 Torsdag 30 Oktober     kl. 1800 –  2100

Deretter påfølgende torsdager

Målgrupper:                            Dommer 2 kurset                                              .

For de om ønsker mer kompetanse og forståelse for reglene i seiling. Mange case og mer inngående om forståelsen og praktiseringen av regler. Vi trenger flere som kan stille som dommere ved en kretsregatta. For dere som selv seiler aktivt og deltar på regattaer, burde kurset være en god innfallsport til å bli mer trygge på egen seiling.

Arrangør 2 kurset

For de som ønsker mer kompetanse -les aktive seilere og for kommende regattaarrangører. Samkjøres med dommer 2 kurset.

Materiell:                                 Kappseilingsreglene og evt. NSF Årbok. Et eget kompendium pr kurs

Deltakerantall:                         Det vil normalt ikke være noen begrensning oppad,
                                               men i så fall vil ”først til mølla” prinsippet gjelde.

Påmelding:                              Til sportslig leder, E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. tlf 90963934.
                                               Kurset er gratis.

Påmeldingsfrist  28 oktober 2008

Du er her: Kurs & Tema kurs Kurs arkiv kurs arkiv 2008 Kurs: Dommer 2 eller arrangør 2 kurs