North U Regatta Seminar - Vinteren 2017

Vi inviterer til North U Regatta Seminar - som vil gå over 4 kvelder,  tirsdagene 24.1.2017, 31.1, 28.2 og 14.3 - kl. 18-22.

North U Regatta Seminar - Vinteren 2017

Moss Seilforening – i samarbeid med North Sails, har denne vinteren gleden av å invitere til North U Regatta Seminar - som vil gå over 4 kvelder. Skal du vinne regattaer må du gjøre få feil, seile fort og taktisk i riktig retning. North URegatta Seminar viser deg hvordan. Benytt anledning til å få kjennskap til teknikker og trimmetips som benyttes av de beste båtene. Dette vil sette dere i stand til å komme raskere i mål i årets regattaer!

Foredragsholder Thomas Nilsson er utdannet seilmaker og har jobbet for With Marine / North Sails i 25år. Han er blant Norges mest profilerte og meritterte storbåtseilere, de siste årene som skipper på Wolfpack Racing. Han er også en av landets mest aktive kjølbåtseilere med en rekke nasjonale og internasjonale medaljer.

Kursene er åpne for alle medlemmer av foreningen. Det vil være mulig å melde seg inn under kurset. Målgruppen er seilere av kjølbåter i alle størrelser, men alle interesserte er velkomne.

Pris vil være 300 kroner for alle 4 kveldeder, eventuelt 100 kr pr kveld.

Sted: Moss Seilforening sine lokaler i Søly Båthavn

Dato: