Moss Avis

Moss-Avis-logo

Søk på seiling i Moss Avis - klikk her

Mossianaprisen 2018. Takket for prisen: Moss Seilforenings leder, Truls Holm Olsen, takket for årets Mossianapris. Foto: Helge Warberg-Knoll

Vi feirer Mossianaprisen 2018 tirsdag 18.9

Vi har som kjent fått Mossianaprisen i 2018 og det vil vi gjerne feire. Vi har derfor invitert alle i byen til å komme å prøve seilingens gleder førstkommende tirsdag. Det er selvsagt umulig å vite hvor mange som kommer, men vi håper gjennom dette å få flere interessert i seiling og bli medlem i den flotte foreningen vår. Jeg håper imidlertid at mange av dere også benytter anledningen til å ta en tur ned i havna på tirsdag og er med på å skape en hyggelig ramme rundt arrangementet. Håper også dere har lyst til å prøve å seile J/70, være mannskap på en båt i Navigarecup, eller enda bedre delta med egen båt i Navigarecup ! Det er meldt flott vær og fin vind og alt ligger til rette for en hyggelig seilkveld i Søly !

Moss Seilforening har vært foreslått til denne utmerkelsen tidligere, men ikke nådd helt opp. I år var det imidlertid seilforeningens tur til å krysse mållinjen først og kapre denne gjeve prisen.

Jubel for Mollatt

mollattMoss Avis - Lørdag 4. april 2015:

Mosse-seiler Mathias Mollatt sikret seg en fjerdeplass i Euro-cupen på Mallorca.

Les det i Moss Avis - klikk her

Du er her: om MS Informasjon Moss Avis