NM 2016

Norgesmesterskap Express Moss 26 – 28. august 2016

NM ExpressNorgesmesterskap Express
Moss 26. – 28. august 2016

Moss Seilforening inviterer til Norgesmesterskap for Express den 26. til 28. august. Dette blir et stort og spennende mesterskap med forhåpentligvis et stort felt av båter og flotte seilforhold i Værla.
KUNNGJØRING - se her
SEILINGSBESTEMMELSER - se her

Vi legger opp til et ”kompakt” mesterskap med plass til samtlige Expresser inne i havna på Søly, servering av mat og drikke på vårt nye flotte klubbhus og tilbud om overnatting rett i nærheten. Vi håper derfor så mange som mulig vil delta på den sosiale delen av arrangementet på land og skape en sosial og hyggelig ramme rundt mesterskapet.

Påmelding til NM vil foregå via Sailracesystem og linken er vedlagt her - klikk her:

Påmeldingsavgift er kr 2.000,- og frist for påmelding er 12. august. For de som ønsker utsetting og opptak av båt vil det komme en avgift i tillegg for dette.

Første regatta er fredag 26 august kl 1200 og det vil ikke bli startet regatta etter kl 1400 søndag 28 august. Regattabanen vil bli lagt syd for øya Revlingen.

”Kunngjøring” og regattadokumenter vil bli lagt ut så snart disse er klare.

Vi legger opp til servering av gryterett fredag etter siste seilas og reker på lørdag kveld. Vi vil ha en kiosk på klubbhuset som bla selger drikke og baguetter. På grunn av planlegging og innkjøp vil vi via Sailracesystem ha en påmeldingsløsning for middagsservering.

Eventuelle spørsmål kan sendes på mail til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Se for øvrig vedlagte kart over Moss sentrum som gir litt praktisk informasjon.

MS 2016 08

Overnattingstilbud i Moss

FrelsesarmeenFrelsesarmeens Ressurssenter Jeløy
Enkelt/dobbeltrom Frelsesarmeens ressurssenter Jeløy
Frokost i matsalen
Døgnpriser:
450,- pr. person i dobbeltrom m/bad. Inkl. sengetøy og håndklær.
600,- pr. person i enkeltrom m/bad. Inkl. sengetøy og håndklær.
Booking: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. .
Bookingansvarlig 69 91 19 69

Totalt 72 sengeplasser tilgjengelig og det er først til mølla prinsippet

HotellJeloyHotell Jeløy Radio - nettside

For de som har lyst til å oppleve et unikt sted på Jeløy under NM kan vi anbefale overnatting på  Jeløy Radio.

Dobbeltrom med frokost: 1000,- (Ordinærpri 1380,-)
Enkeltrom med frokost: 800,- (ordinærpris 1200,-

Jeløy Radio har stengt 1. juli – 1. august, men bookinger vil bli besvart ukentlig. Ta kontakt direkte  på mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller telefon 69 24 60 00

MittHotell

Mitt HOTELL er fullt
- de har ikke flere rom i denne perioden.

Enkeltrom kr 790
Dobbeltrom kr 1090 (for 2 personer)

Frokost, parkering (begrenset antall plasser) og internett inkludert
Nettside