Tur og Hav informasjonsmøte i Søly Onsdag 20. April.

Tur og Hav informasjonsmøte i Søly onsdag 20. April.

Hei alle Tur og Hav seilere, Snart drar vi i gang på nytt med lokale regattaer,  I år blir det noen endringer som vi tror vil bidra til bedre deltakelse og bedre rekruttering for kjølbåtseilingen i Moss.  Den største endringen blir at vi flytter seilingen fra Onsdag til Tirsdag og lager dermed en aktivitets dag i Moss Seilforening for seilere i alle aldre og båter i alle størrelser.

Fokus for sesongen skal være Seilglede og Godt miljø! Målet er å få så mange båter som mulig ut av havna på tirsdager, store som små - gamle som nye.

Har du lyst  til å delta?  Still opp med venner , familie eller kolleger. Har du ikke seilt regatta før?  Vi hjelper deg gjerne i gang, enten med litt teoretisk gjennomgang eller også har vi seilere som kan være med ombord for litt gjennomgang.

Vi holder et informasjonsmøte i Søly Onsdag 20. April.  Er du interessert i å seile, enten med egen båt eller som mannskap?  Møt opp i klubbhuset kl 19 så tar vi en gjennomgang for sesongen!

Har du spørsmål?  Ta kontakt med Hans-Christian Grande 41934605 eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Jeg vil også minne om Facebook sidene til Moss Seilforening hvor mye informasjon blir lagt ut:

Tur Og Hav Gruppa:  - se her

Moss Seilforening: https://www.facebook.com/MossSeilforening

Du er her: Tur&Hav sesongen T&H aktivitet Tur og Hav informasjonsmøte i Søly Onsdag 20. April.