NavigareCup 2017

Tiden har rast av gårde og plutselig er det vår igjen med tid for seiling.  Etter fjorårets succé med tirsdags regattaer satser vi på en ny sesong med mange flotte tirsdager som vi kan få seilt på Værla.  Rykter forteller om både noen nye båter og noen nye seil i havna... Uansett, vi satser på samme formel som i fjor. Husk at det viktigste er å komme seg utpå og at båtene som ligger i havna blir brukt!

Allerede kommende tirsdag, 2.mai, har vi et møte hvor vi går igjennom planene, samt at vi tar en kort gjennomgang av hovedreglene for vikeplikt.  Første NavigareCup vil bli Tirsdag 9.Mai.  Påmeldingen vil åpne være via Sailracesytem på seilmagasinet.no Regner med at denne skal være klar ca 1. Mai.  Mer info om dette vil bli lagt ut på hjemmesider til Moss Seilforening.

Dato for klubbmesterskapet vil i år bli Fredag 29. (ettermiddag) og Lørdag 30. September med premieutdeling for Klubbmesterskap og Navigare samt sosialt i klubbhuset på Lørdag.

Håper å se så mange av dere som mulig også i år for hyggelig seiling på Værla.

NB! Husk å gå inn på norlys.org for å fornye NorRating beviset for sesongen.

Hans-Christian Grande

Du er her: Tur&Hav sesongen aktivitet NavigareCup 2017