Klubbmesterskap og avslutning for Tur og Hav - 2017

Klubbmesterskap og avslutning for Tur og Hav

Nok en gang har vi hatt en flott sesong med mange ivrige seilere. Som i fjor forsøker vi å få til et høyst uhøytidelig og sosialt klubbmesterskap for alle Tur og hav seilere i Moss.

Klubbmesterskapet vil gå av stabelen 29 og 30 september. Det vil fredag kveld bli seilt en regatta med skippermøte kl 18.00. Vi forsøker å velge en bane hvor alle seilere er i mål før midnatt. Lørdag legger vi opp til en eventuelt to regattaer.

Som i fjor blir det for klubbmesterskapet seilt på NorRating, det er også opprettet en egen turklasse hvor det seiles TUR uten spinnaker, her kan ALLE båter delta, uansett om de har målebrev eller ikke.

Nytt av året er at vi også legger opp til en tur for de som ikke vil seile regatta. Turen går Fredag til et nærmere avtalt sted, og tilbake til Søly på Lørdag. Her kan alle delta, også motorbåter

Lørdag kveld avslutter vi sesongen med premieutdeling både for Navigare Cup og Klubbmesterskapet i Klubbhuset vårt i Søly. Vi ordner med servering av Viltgryte på lørdag, samt at 2 ½ av 3 fenders spiller musikk utover kvelden. Prisen for mat vil være kr175. Drikke etter eget ønske medbringes. For at logistikken skal gå så enkelt som mulig må påmelding med antall være inn senest onsdag 27.September til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Jeg håper alle ser sitt snitt til å bli med å seile denne helgen, store og små båter. Kanskje blir dette den siste båtturen i høst? Uansett, Vi møtes i Søly kl 18 på fredag 29. September (de som skal seile regatta) eller på brygga ett eller annet sted for turfolket(mer info kommer)!

Påmelding Klubbmesterskap Norrating eller turklasse

Påmelding Tur, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding middag: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

For spørsmål, ta kontakt med Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Frank (41400810) eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Hans-Christian (41934605)

Du er her: Tur&Hav sesongen aktivitet Klubbmesterskap og avslutning for Tur og Hav - 2017