Sommerseilskolen 2020

Seilopplæring og morro for barn i sommerferien hos Moss Seilforening

Vi arrangerer sommerseilskolen i år også og utvider tilbudet med ytterligere én uke. Svømmedyktige barn og unge i alderen ca 7-14 år ønskes velkommen til lek, vannsport og seiling på Moss Seilforenings sommerseilskole. Seilingen foregår primært med foreningens Optimist- og RS Feva-joller. Det blir bading, grilling, lek på land og selvfølgelig masse seiling! Én av dagene seiler vi til Revlingen for bading og grilling.

Sommerseilskolen 2018

Sommeren 2018 arrangerer Moss Seilforening den tradisjonelle Seilskolen med nybegynneropplæring og "sommermoro" på Søly, og ønsker svømmedyktige barn og unge velkommen til lek, vannsport og seiling under sommerens seilskole. Det blir bading, grilling, lek på land og selvfølgelig masse seiling!

Sommerseilskolen 2017

Seilskolen 2017

Påmelding: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2675

Sommeren 2017 arrangerer Moss Seilforening den tradisjonelle Seilskolen med nybegynneropplæring og "sommermoro" på Søly, og ønsker svømmedyktige barn og unge velkommen til lek, vannsport og seiling under sommerens seilskole. Det blir bading, grilling, lek på land og selvfølgelig masse seiling!

LEDIG PLASS PÅ SEILSKOLEN I UKE 31 OG 32

Seilskolen har avsluttet de to første sommerukene med stor deltagelse. Tiltross for noen dager med mye vind og regn, meldes om stor stemning blant barna.

Seilskolen 2014 - Sommerskolen

Aktivitetstilbud for barn og unge i mosseregionen
Moss Seilforening arrangerer den populære seilskolen i ukene 27 og 32.

Du er her: Joller sesongen Seilskolen - Sommerskolen