Sommerseilskolen 2020

Seilopplæring og morro for barn i sommerferien hos Moss Seilforening

Vi arrangerer sommerseilskolen i år også og utvider tilbudet med ytterligere én uke. Svømmedyktige barn og unge i alderen ca 7-14 år ønskes velkommen til lek, vannsport og seiling på Moss Seilforenings sommerseilskole. Seilingen foregår primært med foreningens Optimist- og RS Feva-joller. Det blir bading, grilling, lek på land og selvfølgelig masse seiling! Én av dagene seiler vi til Revlingen for bading og grilling.

Vi vil gjøre tilpasninger under årets sommerseilskole basert på retningslinjer fra Helsedirektoratet, Norges Seilforbund og erfaringer fra seiltreninger gjennom vårsesongen. Blant annet er det foreløpig usikkert om vi kan tilby seiling med Feva (2-mannsjolle).

Vi har et heldagstilbud fra kl 07.30-16.30 (kr 2500) for de som har behov for det, eventuelt fra kl 10.00-15.00 (kr 2000). Ingen seilerfaring nødvendig.

Vi har dyktige og erfarne seiltrenere som skal ta vare på hver og en. Sommerseilskolen gjennomføres i uke 26, 27, 31, 32 og 4 dager i uke 33.

Påmelding kan gjøres både gjennom ferieklubben i Moss Kommune eller gjennom via Moss Seilforenings hjemmesider på manage2sail.com:

Uke 26: https://www.manage2sail.com/e/MSSeilskoleUke26

Uke 27: https://www.manage2sail.com/e/MSSeilskoleUke27

Uke 31: https://www.manage2sail.com/e/MSSeilskoleUke31

Uke 32: https://www.manage2sail.com/e/MSSeilskoleUke32

Uke 33: https://www.manage2sail.com/e/MSSeilskoleUke33

Følg oss også på  Sommerseilskolen på facebook

Fredrik Bakke

Tel 91720384